[RegUserOnly][/RegUserOnly]Beze Stopy po Glumovi (karta cíle HnG 14) nemůžete scénář Hon na Gluma, balíček dobrodružství z prvního cyklu s názvem Stíny Temného hvozdu dohrát, protože pokud postoupíte do třetí části scénáře, v okamžiku, kdy žádný z hrdinů nemá stopu, vrací se hra zpátky do části druhé a musíte znovu splnit celou kartu 2B.

Karty Glumových stop jsou v balíčku střetnutí celkem čtyři, takže vás možná napadne, že celý scénář je hodně o štěstí. Kdyby byly karty vespod balíčku nebo odcházely přes efekt stínu při souboji s nějakým nepřítelem, snadno by se mohlo stát, že všechny karty cílů minete nebo se k nim balíčkem vůbec neprokoušete. Tyto problémy ale do značné míry řeší jednotlivé karty úkolů, které vám umožňují prokopávat se hlouběji balíčkem střetnutí a ovlivňovat, s jakými kartami se chcete střetnout.

I pokud hráči mají dostatek stop nebo třeba stopu jen jednu, ještě nemusí mít vyhráno. V průběhu třetí části scénáře Hon na Gluma se může stát, že o stopu přijdete, a pak se celá hra vrací znovu do druhé části a je třeba pokračovat ve sbírání žetonů průzkumu a v opětovném získávání stop. A jak se dá stopa ztratit? Vcelku snadno, protože má ještě Povinný efekt, který říká, že pokud je hrdina držící stopu zraněn nebo opustí hru, dává se stopa zpátky do balíčku střetnutí jako vrchní karta. Je tedy sice jistota, že se znovu objeví v kole dalším (střežena novou kartou), ale i tak se tím hra může výrazně zkomplikovat a prodloužit.

Jiný způsob, jak o stopu přijít, je právě mnou ve zkratce představená karta zrady – Falešná stopa (False Lead), která díky svému efektu Po odhalení vás donutí jednu stopu obětovat a zamíchat zpátky do balíčku. Při troše „štěstí“ se tak můžete kolem Anduiny bezradně motat docela dlouho a honit se za falešnými stopami (a potkávat podobně zmatené a v tomto případě naštěstí i méně nebezpečné Lovce z Mordoru honící se za stejným cílem jako vy). Pokud nemáte stopu, nejsou nebezpeční a v případě tažení naší zrady Falešná stopa musíte provézt nápor. Naneštěstí tuto zradu najdeme v balíčku střetnutí pouze ve 2 kopiích.

Více o kartě cíle Stopy po Glumovy zde.

Sepsal pro vás Libor

gollum

Glum na útěku

Celý film od fanoušků – Lov na Gluma

Dědic Isildurov, obávaný hraničář Aragorn a čaroděj Gandalf Šedý se pokoušejí chytit Gluma, jenž je nebezpečný, jelikož zná místo, kde se nachází jeho největší poklad “prsten”. Tento stav ohrožuje celou Středozem a všechny jeho bytosti, protože temný lord Sauron po onom prstenu neúnavně pátrá s pomocí svých skřetů.  Lov na Gluma je inspirován dodatky ke knižní trilogii Pán prstenů a nepřímo osvětluje, jak se Glum ocitl v Sauronově mučírně a jak se tomu snažil Aragorn zabránit.

Film je celý v CZ dabingu!


Originální znění karty v EN:

False Lead
Type: Treachery
Encounter Set: The Hunt for Gollum

When Revealed: The first player chooses and shuffles a card with the printed Clue trait back into the encounter deck. If there are no Clue cards in play, False Lead gains surge.

“There we had rumor of him, and we guess that he dwelt there long in the dark hills; but we never found him and at last I despaired.” – Gandalf, The Fellowship of the Ring.
Set: THFG Number: 22
Quantity: 2
Illustrator: Even Mehl Amundsen


Sdílej kartu s přáteli !

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *