Rating: 6.20/9. From 5 votes.
Please wait...

Toto je zvláštní událost z balíčku dobrodružství s názvem Správcovy obavy (2.cyklus), která splňuje to, co sféra Velení (Leadership) dělá nejlépe: shromažďování zdrojů. Využitím akce vám umožní zaplatit 2 zdroje ze zásoby svého hrdiny, abyste do jeho zásoby získali 3 zdroje, čímž jste získali čistý zisk +1. Proč ale neudělit rovnou jen 1 zdroj hrdinovi podle vašeho výběru? Účelem tohoto zdánlivě zkresleného textu karty je prostě omezení na tuto událost s 0 cenami tím, že budete muset splnit podmínku: tj. nejdříve zaplatit 2 zdroje ze zásoby hrdiny, než získáte další zdroj. Pokud jde o skutečnou hratelnost, často se jedná o schopnost hrát si kartu o jedno kolo dřív, než jak byste jinak mohli, a to může v některých případech být životně dúležité. Otázkou je, zda Nabíráme síly poskytuje dostatečnou výhodu, aby ospravedlňovalo začlenění karty do balíku, a to zejména ve hře která je již tak bohatá na zdroje. Verdikt se tak trochu smíšený. Například, událost Bohatství Gondoru dosáhne v podstatě stejného efektu jako tato událost (přidání jednoho zdroje), ale může být aplikováno pouze na hrdiny s traitem Gondoru. Samozřejmě můžete jednoduše dát hrdinu Správce Gondoru, aby mu dal Gondorský trait, a pak by mohli těžit z události Bohatství Gondoru, ale není zárukou, že byste chtěli všechny své zdroje na tomto hrdinu. Theodred jistě přidá další zdroj, a to nejen jednou, ale každé kolo, aniž by převzal balíčkový prostor (i když “vyčerpáte” hrdinu). Jízdný posel může přenést zdroje ze zásoby hrdiny z toho, co má, a nemusí nutně vytvářet vlastní zdroje, ale vyhlašovat je, což může být často stejně účinné. Vezmeme-li v úvahu toto vše, musíme říci, že Nabíráme síly nalezne místo v omezeném počtu našich sestavovaných balíčků, konkrétně těch, které obsahují více sfér a potřebují další prostředky na zaplacení poměrně drahých karet. V takovém případě to může fungovat dobře, ale stejně zjistíme, že její užitečná hodnota je příliš snadno vyměnitelná za jiné karty. Ve hře o 3 nebo 4 hráčích, kde jsou klíčové karty ke generování zdrojů, jako je Správce Gondoru a Roh Gondoru, omezena pouze na pár hráčů kvůli jedinečnému pravidlu, tato karta se stává mnohem pak cennější.

Sepsal pro vás Tom Bombadil

Palantíry, vidoucí kameny

Eldar přivezli na Númenor sedmi Vidoucích kamenů – palantírů. Kdo je používá, má moc skrz něj vidět, co se děje třeba na druhém konci světa. Nezkušený pozorovatel většinou vidí věci blízko jiného palantíru. Jsou určeny pro krále. Po Pádu Númenoru byly kameny umístěny v Gondoru a Arnoru. V Gondoru byly čtyři: na Orthanku, v Minas Anor, v Minas Ithil a v Osgiliathu. V Arnoru byly tři: V Annumíniasu, v Amon Sulu a v Elostirionu. Ten poslední měl zvláštní schopnost – viděl věci blízké Vládnoucímu kamenu, který byl na Tol Eressee. Na Orthanku padl do rukou Sarumana, nejmocnější z Osgiliathu skončil v Anduině, Ithilský byl přinesen Sauronovi nazguly. V Minas Anor jediný byl pod vládou správců brán na vědomí. Z Amon Sul a Annumíniasu byly převezeny do Fornostu; nakonec spolu s králem Arveduim skončily na dně Forochelu. Elostirionský byl zapomenut.

Zdroj: ANGRENOST


Originální znění karty v EN:

Gaining Strength
Type: Event Sphere: Leadership
Cost: 0

Action: Discard 2 resources from your hero’s resource pool to add 3 resources to that hero’s resource pool.

“Nay, my friends, I am the lawful master of the Stone, and I had both the right and the strength to use it…” – Aragorn, The Return of the King
Set: TSF Number: 3
Quantity: 3
Illustrator: Magali Villeneuve

 

Sdílej kartu s přáteli !

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.