Kromě silných nepřátel můžete v balíčku střetnutí  u scénáře Střetnutí na Skalbalu najít další velmi nebezpečné kombo, a tím je dvojice karet V pasti (Sacked!) a Pomalu opékaný (Roasted Slowly).

V pasti (Sacked!) je zrada, která se přidá na hrdinu kontrolovaného prvním hráčem a dotyčnému hrdinovi zakazuje útočit, bránit, účastnit se průzkumu, sbírat zdroje i spouštět své efekty. Jinými slovy tento hrdina je zkrátka v pytli. Jako kdyby tato omezení nestačila, balíček střetnutí obsahuje ještě druhou zradu Pomalu opekaný (Roasted Slowly), která vám přikazuje zničit všechny hrdiny s kartou V pasti (Sacked!). Využívá se ve hře jen pro tento scénář. Věřte mi, že máloco pobaví v přípravě hry dvou hráčů víc, než to, že tyto karty přijdou jedna následována druhou. Minulý týden se nám to stalo dokonce dvakrát. Kombinace vypadá děsivě, nicméně karta V pasti (Sacked!) stane při odhalení Okolností, tudíž na ni funguje Kovkop z Železných hor (Miner from the Iron Hills), a v případě, že se vám povede zlikvidovat některého z unikátních zlobrů, můžete jako reakci V pasti (Jacked!) zahodit také.

Když se podíváme na stínový efekt, tak ten tématicky snižuje útočícími nepříteli s traitem Zlobr 2 zranění. Což je nepříjemná zpráva, jelikož každé zranění na Zlobrovi je cenné, než příjde z oblasti odhalení další – mrtvej Zlobr, dobrej Zlobr 🙂

Sepsal pro Libor

 


Zlobři

Zlobři byly velké bytosti podobné lidem. Podobně jako všechny bytosti vypěstované Temnými pány nesnášeli sluneční světlo, ale měli k tomu ještě více důvodů než jiní, neboť jejich typickou vlastností bylo, že na slunečním světle se proměnili v kámen. Jejich přesný původ je nejasný, ale byli nějakým způsobem vytvořeni Melkorem ještě před Prvním věkem, kdy byla Středozem v temnotě pod hvězdami. Jejich možný původ naznačil Stromovous: Byli podle něj vytvořeni jako výsměch entům, podobným způsobem, jako byli skřeti vypěstováni ze zajatých a dlouho mučených elfů.

Zlobři byli silní a zlí, ale spíše hloupí. Jejich neschopnost přežít sluneční světlo představovala velkou slabost; potřebovali totiž vždy nějakou jeskyni nebo jiné stinné místo, kde mohli přečkat den. Mnoho jich bylo zabito ve Válce hněvu. Ti, kteří přežili, se usadili na severu Středozemě; jejich nejznámější oblastí byla Obroviště na západním úbočí severních Mlžných hor, někdy ale sestupovali i dál na jih.

To byl také případ trojice zlobrů jménem Berta, Vilda a Tom, kteří dlouho přepadali pocestné blízko Východní cesty a nějak se do jejich držení dostaly starodávné elfské meče Glamdring a Orkrist spolu s dýkou nazvanou později Žihadlo. Setkání s těmito třemi zlobry se málem stalo osudným výpravě trpaslíků pod vedením Thorina Pavézy; naštěstí čaroděj Gandalf, který je doprovázel, využil slabiny zlobrů a lstí je zdržel venku až do východu slunce, načež zkameněli.

Když ve Druhém a později ve Třetím věku znovu povstal Sauron, zahrnul zlobry opět do svých armád. Zlobři byli mezi jeho nejobávanějšími stvůrami. Navíc ještě na konci Třetího věku se mu podařilo vyšlechtit zvláštní odrůdu zlobrů, zvanou v černé řeči Olog-hai, kteří byli silnější, chytřejší, a také odolnější vůči slunečnímu světlu, a proto obzvláště nebezpeční. Tito Olog-hai hráli významnou úlohu při bitvě na Pelennorských polích a dobývání Minas Tirith. Po pádu Saurona ale ztratili vůli, která je hnala do boje, a byli prakticky všichni pozabíjeni. Někteří zlobři pravděpodobně přežili do Čtvrtého věku na severu, ale zřejmě již nikdy nepředstavovali zásadní problém.

Zdroj: ANGRENOST


Originální znění karty v EN:

Roasted Slowly
Type: Treachery
Encounter Set: Conflict at the Carrock

When Revealed: Destroy all heroes with the card “Sacked!” attached. Then, shuffle Roasted Slowly back into the encounter deck.
Shadow: If attacking enemy is a Troll, remove 2 damage tokens from it.

Set: CatC Number: 49
Quantity: 2
Illustrator: Diego Gisbert Llorens


Sdílej kartu s přáteli !

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.